Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, June 11, 2013

Koleksi Buku Terbaru

Cer tengok gambar kat atas tu?Ada sesape yang penah kena penyakit macam tu? Beli buku...walhal buku yang lama pon tak habis baca lagi.

Rasanya saya dan suami memang dah kena penyakit cenggitu. Asal outing je beli buku...tak dapat beli buku, majalah pon jadi. Nak baca buku, novel dan segala bagai kat bookshelf kitorang tu pon kene carik time sesuai. Kalau tak alamatnya bergaduhlah ngan anak² kat rumah, Kita baca buku, dia pon sibuk jugak nak baca. Terpaksalah tunggu budak² ni tidur. Takpon masa yang paling sesuai sekali time saya pergi berkursus. Time tulah nak baca buku dalam keadaan paling heaven sekali :)

Saya dan suami bercita-cita untuk mewujudkan satu library kecil kat rumah sendiri kami nanti :)

Buku ni berharga RM30.00. Saya sangat obses dengan lakonan Tiz Zaqyah. Cute kan dia? Buku ni baru je beli Ahad lepas. Best jalan cite dia. Buku ni dah pon di dramakan setiap hari Jumaat pukul 9.00 malam kat TV3.  Best woo...rugi tak tengok..Ai suka tengok lakonan Tiz Zaqyah dan Izzue Islam.Cute lah depa ni...
Buku ni saya dah lama dah nak beli. Terlaksana juga hajat nak beli.Resipi dia pon simple² je. Bak kata suami ai..."Beli buku resipi..kalau masak yang sama hari² pon tak guna jugak"...Hihi..Sori bang...

Ok nanti saya update lagi koleksi buku² kami ye.

No comments:

Post a Comment