Kemudahan di Kembara Homestay

Wednesday, June 4, 2014

Percutian di Grand Lexis Port Dikcson


Dah lama jugak aku tak update blog.
Dalam kepala ni ligat je berfikir perah idea.
Tapi bila part nak taip tu yang malas.

Walaupun aku tau tajuk entry ni basi.
Pegi bercuti bulan 3.
Updatenya pulak bulan 6.
Nampak tak kemalasannya di situ?

Entry ni aku nak kongsi gambar-gambar menarik percutian aku kat Grand Lexis Port Dickson.
Percutian kami 3 hari 2 malam ditaja sepenuhnya company suami aku.
Kalau nak bercuti kat sini guna duit sendiri nampaknya kena menabung setahun dua kot...hehe

Pada aku walaupun hotel ni agak expensive ,tapi berbaloi dengan service yang ada kat sini.
Kita boleh naik buggy kalau nak ke mana-mana sekitar hotel.
Ada disediakan court bola tampar, archery, basikal etc.
Memang release tension.
Kalau nak jimat boleh sumbat dua tiga keluarga dalam ni :)
So boleh tong2 bayar hotel :)
Kalau tak cukup katil boleh bawak toto sendiri bentang kat lantai.
Bilik luas..anak2 nak main kejar pon no hal.
Yang penting dapat main pool dalam bilik siang malam kan kan kan?

Enjoy gamabr-gambar ni semua...
Katil yang empuk

Gambar lampu pon aku tangkap sebab unik..hehe

Iron, selipar dan tuala mandi...kelas kan?

Tv

Belah kiri tu pintu. Belah kanan tu rak kasut

Selesa katil ni kalau anak2 nak melompat :)

Bos kecik bergaya depan cermin

Ruang ke dapur dan tandas

Dapur

Bahan untuk buat air

Microwave

Span dan sabun basuh pinggan pun disediakan

Alatan mandi

Sinki

Kiri tu bilik mandi...Kanan tu tempat 'melabur' untuk masa depan

Hair dryer

Ko tengok anak aku tu...sampai menggigil2 berendam dalam pool

Pool 4 kaki

Private pool yang best.. 1st time mandi dalam pool tak yah pakai tudung

Pemadangan hotel

Pemadangan hotel

Pemadangan hotel

Pemadangan hotel..Ada jugak kolam kat luar..

Pemadangan hotel

No comments:

Post a Comment