Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, February 22, 2011

Gelagat amani pagi ini

Macam biasa...pagi-pagi aku akan hantar si kecik ni ke rumah pengasuh dia...
Macam tau-tau aje...selalu kalau hari cuti pandai pulak dia bangun awal...630 pagi dia dah bangun...
Tension je...haha..kalau boleh hari cuti lah nak bangun lambat...kan? kan?
Tapi kalau hari kerja ni...saje je dia bangun lambat-lambat...huhu
Selalu kalau agah-agah dia pepagi dia ketawa-ketawa...(mood amani biasanya ok waktu pagi..huhu)
Tapi tu hari cuti jelah...
Kalau hari kerja..hmmm....masam je muka dia...macam tau-tau je aku nak hantar dia pegi umah pengasuh..
Dan macam biasa..aku hantar je dia kat umah pengasuh dia terus nangis sambil pandang muka aku..
Dan aku macam biasa terpaksalah bertindak kejam, cepat-cepat masuk kerete dan blah cepat-cepat...
Kesian amani....sorry sayang..

3 comments:

  1. biasa lah tu kan~ terpaksa jugak tinggal.. kalo x memang x leh gi keje..:)

    ReplyDelete
  2. alahai..cian amani kene tinggal ngan ibu die..hehehe..

    ReplyDelete
  3. kak raa : tulah....huhu...kesian tu mmg kesian..tp terpaksa..huhu

    bain: hehe...tulah cian amani...

    ReplyDelete