Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, September 27, 2011

Amani termasuk dalam periuk!






Rindunya ibu pada amani.
Saspen tak tajuk kat atas tu...haha
Harini saya nak share satu gambar amani masuk dalam periuk.
Betullah kan...saya tak tipu.
Amani memang termasuk dalam periuk...:P
Kisahnya, satu hari tu saya tinggal berdua dengan amani.
Saya nak masak kat dapur, tapi risau tinggalkan dia sorang-sorang kat depan.
So saya bawak sekali dia kat dapur.
Apelagi ..dak tecik ni pun tolong ibu dia mengemas rak pinggan.
Salah satu barang yang dia tolong kemas tu periuk..
Saya perhatikan je ape dia nak buat dengan periuk tu.
Lepas turunkan periuk dari rak,dia letak kan atas lantai.
Pastu terus letak kaki sebelah dalam periuk.
Dah berjaya, letak lak kaki satu lagi.
Ok ibu, kaki amani dua-dua dah masuk dalam periuk ibu.
Amani nak duduk pulak lah dalam periuk ni.
Nak tau macam mane rasanya...hehe...jangan marah ye ibu :)

4 comments:

  1. heheh.. dani apon selalu buat camnie..
    ada-ada jerkan perangai budak baru nak membesar nie.. banyak benda die nak explore..

    ReplyDelete
  2. saspen bila baca tajuk td..
    Ingtkan periuk berisi mkanan panas ke ape..
    hehehe...cute je amani masuk dlm periuk..

    ReplyDelete
  3. hahahaha...panjang akal budak2 nie kan...

    ReplyDelete
  4. HAI.. salam kenal.. jom jenguk n follow belog saya jugak.. masih baru lg... btw.. nama anak saya pon amani..

    ReplyDelete