Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, March 13, 2012

Hari kedua Alya di taska

Harini merupakan hari kedua Alya di taska.
Semalam dah start hantar dia ke taska.
Saya nak biasakan dia ngan suasana kat taska sebelum saya naik keje 9 April ni.
Dan seperti yang saya jangkakan Alya tak nak menyusu pakai botol.
Huhu..sanggup si kecik tu berlapar.

Sebelum ni ada gak nenek dia ajar minum guna puting Doctor Baby.
Ok gak..penah Alya abiskan susu guna puting ni.
Tu pon nenek dia yang bagi.
Kalau saya yang bagi dia refused.

Disebabkan semalam dia tak nak langsung minum susu guna puting Doctor Baby, hari ni saya bawak puting NUK pulak ke taska.
Harap si kecik tu minum.
Kalau tak, kene beli puting lain nampak gayanya.

Kali ni saya berazam nak bagi penyusuan secara eksklusif kepada Alya.
Semoga Allah memakbulkan doa saya..Amin...

4 comments:

  1. Amin~ niat murni mesti Allah permudahkan~ caiyok2!

    ReplyDelete
  2. Tahniah2.. tambah ahli baru lg.. As.. dah try puting brand MAM.. ank sedara hari tu, problem yg sama, skrg ok guna puting tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum try lagi...nak try puting Nuby dulu...kalau tak ok baru nak try MAM pulak :)

      Delete