Kemudahan di Kembara Homestay

Saturday, December 18, 2010

Amani ke Batu Layar...

Sambungan dari entry semalam ni...hihi...
Entry semalam bertajuk Amani ke Desaru... 
Kalau nak tau lebih lanjut kenelah klik link kat atas ni ye (^^)v

So disebabkan abah aku tak dapat mandi kat Desaru, aku pon ajak husband aku bawak dorang pegi Batu Layar pulak..
Kitorang sampai kat sini dalam pukul 11 lebih...
Orang lain dah siap-siap nak balik kitorang baru nak sampai..hihi
Batu Layar ni pun tak berape jauh dari rumah aku..
Adalah dalam 15 minit-20 minit...
Banyak tau tempat menarik kat Kota Tinggi ni...
Sape kata Malaysia tak cantik?
So, sebelum kita berhabis bercuti di luar negara, ape kata kita bercuti dulu kat negara kita..
Rugi tau tak explore tempat-tempat menarik kat Malaysia ni..

Pantai kat Batu Layar ni selamat untuk mandi sebab takde pulak aku tengok dorang letak bendera merah atau papan tanda dilarang mandi..
Kat sini pon aku tengok ramai yang mandi...:-)
Tapi abah aku tak nak mandi laut dah sebab cuaca dah panas terik..
Kang sun burn pulak kulit..
So lenkali lah ye kita datang sini lagi mandi-mandi..
Tapi kena datang awal pagi...
Macam biasa...aktiviti yang paling disukai...snap pic Amani lah...
Budak buyat ni memang suka berjalan-jalan..
Jom kita tengok pic Amani... :-)

saya shayang ibu shaye

shaye shayang ahay shaye...

pandai tak shaye kerutkan kening ?

shaye dah sampai batu layar..anda bile lagi?

panaslah ayah kat shini...

ayah ada, nenek ada, atuk ada..ibu takdepon...yelah..ibu yang tukang amik gambar...shayang ibu..

shaye shuke nyonyot air limau...

shedapnye limau ni..

opss...i did it again..

amani shayang atuk jugak...


Kami dah sampai Batu Layar, anda bile lagi???

3 comments:

  1. hehe bestnya jalan2..ni esok baru plan nak p air terjun, x tau la dpt p ka tak..hehe

    THANKS SEBAB KOMEN KAT BLOG ALIENELLIZ!!!..=)

    ReplyDelete
  2. eh dak kecik ni makan limau...tak sakit perut ke????

    ReplyDelete
  3. sesekali bawa jalan suka dia ek... comel amani

    ReplyDelete