Kemudahan di Kembara Homestay

Thursday, December 9, 2010

Lalat vs Spider

Petang semalam aku tertengok sesuatu yang pelik kat atas katil aku...
Pelik pada aku jellah...hihi
Rupe-rupenya spider tengah mengangkut lalat..
Pergh..badan sama besar...tapi pelik pulak macam mane spider tu boleh kalahkan lalat..
Haha..aku ada amik gambar spider tu...tapi dapat tangkap dari jauh je..
Sebabnya bile nak dekatkan je kamera hp aku ni kat dia, terus dia lari...
Takut dengan aku kot...huhu
So, aku dapat tangkap dari jauh jelah... T_T
Sorry  tau kalau korang tak bape clear nak nengok gambar ni..
Ada sape-sape tau spider kaler kuning tu dari spesies ape?


2 comments:

  1. ni cm ajaib gak kak..biasenye lalat tersangkut kat sarang spider je..ni siap angkut lagi..mesti desperate spider tu sbb xde spe yg nak tersgkut kat sarang..hehee

    ReplyDelete
  2. jangan spesis yang berbisa sudah ler.. kadang2 binatang nih kecik jek..tapi bisa dia lagi dasat..

    ReplyDelete