Kemudahan di Kembara Homestay

Sunday, July 10, 2011

Kelisa ku sedang dirawat

Mata dah berair-air....hidung dah tersumbat...tekak dah sakit...
Selsema datang lagi...tak suka...tak suka..tak suka...

Semalam saya telah menghantar kelisa kat workshop pasir gudang..
1st time ni drive kat pasir gudang..hahahaha
Semalam buat pertama kalinya saya lalu highway baru Senai Desaru untuk ke Pasir Gudang..
Nama je highway...tapi satu lorong...haha..punye lah jem kalau hari Sabtu Ahad..
Oleh kerana saya tak tau jalan, maka terpaksalah saya membontoti kereta suami saya dari belakang...
So semalam saya naik kete lain..suami naik kete lain...
Untuk mengelakkan kereta suami saya hilang dari pandangan mata, terpaksalah saya membontoti kereta beliau dengan jarak yang dekat sekali...hahaha...
Dahlah semalam banyak kereta..yang membuatkan saya bertambah hangin suami saya ada kad T&G :(
Saya takde..huhu...

Kelisa saya terpaksa ditinggalkan sampai hari rabu kerana kelisa saya terpaksa dioverhaulkan...
Biasalah..nama pun kete lama...hehe
Dan confirm terbang duit ribu riban ni...
Ada dua tahun je lagi nak habiskan bayar kelisa saya ni...

Buat sementara waktu ni terpaksalah suami saya hantar pegi kerja...balik kerja tumpang pulak ofismate..
Sekian...:)

2 comments:

  1. Kereta kalau masuk klinik memang sakit ow..sekali dia buat terbang sebulan gaji kan huhuhu...

    ReplyDelete