Kemudahan di Kembara Homestay

Wednesday, May 22, 2013

w.e.b.m.a.s.t.e.r

Salah satu tugas saya kat ofis buat web..dah buat web maintain pulak web.
Hari-hari kene peruntukan masa paling kurang setengah jam untuk update web, update facebook dan twitter kolej.
Tu pasal orang asik tengok aku online facebook dan segala bagai apps yang bersangkut paut 24 jam kat ofis.
So bohonglah kalau aku kata aku langsung tak tengok facebook aku...wawawawa...
Hari-hari aku dok berdoa janganlah web aku ni di gula-gula hacks kan.h(h.a.c.k)haha..
Pasal aku belum terror lagi bab² tu.

Ni link website kolej saya.
Jemput bertandang ye untuk naikkan hits web saya :)
Ok tak?

So motif aku buat entry ni sebab aku rasa otak aku dah tepu tengok benda alah tu semua kat skrin komputer aku...hahaha


No comments:

Post a Comment