Kemudahan di Kembara Homestay

Sunday, October 30, 2011

Adik Amani : boy ke girl ?

Salam readers.
Harini merupakan hari terakhir dalam bulan Oktober.
Dan esok merupakan hari pertama dalam bulan November.
Terasa pantas betul masa berlalu.

Semalam saya dan suami pegi scan untuk tau gender adik amani.
So masa scan tu doc bagitau..ha tu dia scrotum anak awak.
Scrotum=bird...:P
Hati saya memang dah berbunga-bunga sebab saya dan suami kalau boleh nak baby boy pulak kali ni.
Doc bagitau lagi tengok perut saya pon kemungkinan besar anak lelaki.
Kepala baby saya pon dah kebawah.
Masa scan tu sepatah haram saya tak faham langsung ape yang saya tengok kat skrin masa doc tengah scan..kecuali tulang belakang baby saya..memang nampak jelas...sampai doc cakap good.

Semoga impian nak dapat baby boy tercapai dengan izinNya.. :)

2 comments: