Kemudahan di Kembara Homestay

Monday, October 10, 2011

Reunion


Salam readers.
Kat atas ni merupekan gambar Bain (kiri), Yana (tengah) dan saya(kanan).
Yang duduk kat tengah-tengah tu anak saya yang comel Amani.
Sibuk je tangan dia nak capai kendi air.
Sebenarnya ni adalah reunion kecil-kecilan di antara suami2 kami pada 9 Oktober (Ahad).


Buat pengetahuan korang, Yana dengan Bain ni pon dak UTM jugak.
Masing-masing umur 25 tahun.
Muda lagi kecuali saya T_T
Dorang ni kenal suami dorang semua kat UTM.
So, cuma saya sorang je masa ni budak UiTM...hahaha...

Best betul datang umah Yana dan Fazly.
Lepas makan nasik makan mi bandung pulak.
Memang sedap masakan dorang..terutama sambal belacan :)
Next time dorang kata nak datang umah saya pulak...nak buat BBQ katanya.... :)

3 comments:

  1. bestnye..dh besar perut kak asma

    ReplyDelete
  2. dah nampak dah perut awak.. bape bulan dah nih??

    ReplyDelete
  3. nampak dah comel je , berapa bulan dah...bestnya bila la nak merasa nie huhuhu...

    ReplyDelete