Kemudahan di Kembara Homestay

Wednesday, October 26, 2011

Kek Oren Ibu Amani

Salam readers.
Harini kita semua bercuti sempena Cuti Deepavali.
Korang jalan-jalan ke mana?
Harini saya duk umah je..
Saya baru je lepas selesai masak Kek Oren atas permintaan encik suami.
Ni 1st time saya buat kek oren, selalu saya buat kek coklat je.
Sebab saya tak berapa suka kek perisa oren.
Nak tengok tak hasilnya....tadaaa... (nampak tak kesan garpu..? lidi takde nak cucuk untuk tau kek dah masak ke tak...jangan tiru saya gunakan garpu...hihi)


Kek kat atas ni baru je saya kuarkan dari oven.
Fresh dan masih panaslagi...jadi tak dapek nak tunjuk gambar kek yang telah dipotong.
Kalau saya rajin nanti saya tunjuk gambar kek yang telah dipotong.

Resipi ni saya ubah suai dari dua jenis resipi....dari My Resipi dan daripada blog Color of Bitt.
Terima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi resipi.

1 comment: