Kemudahan di Kembara Homestay

Wednesday, March 16, 2011

Berkursus kat Palace of The Golden Horses

Ye...inilah kali kedua aku dapat duduk kat hotel 5 bintang...hahahaha (gelak berlagak)
Kali pertama dulu masa aku meeting kat Meritus Pelangi Beach Resort & Spa Langkawi..
Aku tak ingat bape haribulan...tapi tahun 2008...Masa zaman anak dara dulu....
Gila ko..aku rasa kagum sangat sebab dapat jadi orang kaya sekejap..hahaha..(gelak orang jakun)
Cantik gile hotel ni...siap ada payung lagi dalam bilik...
Bila aku tengok harga untuk menyewa hotel ni..jadi biru muka aku...
Aku rasa memang aku tak mampu nak bayar untuk duduk kat hotel yang macam ni....

Dan pada 28 Februari 2011-2 Mac 2011 aku sekali lagi diberi peluang untuk duduk kat hotel 5 bintang lagi..
Dan sekali lagi sebelum aku duduk kat hotel ni, aku akan siasat dulu harga sewa hotel ni..
Dan sekali lagi mata aku rasa macam nak bertukar jadi oren..mahal gile!!!
Hahaha...ye kawan-kawan..aku dapat merasa duduk kat Palace of The Golden Horses..
Caya tak?caya tak?
Hotel ni memang cantik..macam old castle...
Tapi aku agak takut sikit sebab hotel ni banyak patung kuda...
Bilik aku pon ada patung kuda...
Kalau duk sorang-sorang ni meremang gak bulu tengkuk..
Mujurlah aku dapat roomate...
Wa cakap lu..sampaikan botol syampu dia pon botol kuda...memamg unik!
Aku agak owner hotel ni suka kuda kot..huhu
Nanti aku upload gambar botol tu...hahaha
Biasalah..dah nama duk hotel..wajiblah rembat botol syampu tu semua..
Bilik air toksah cakap...macam bilik tido dah rupenya..cantik tahap ultraman!!
Siap ada bath tub lagi! Tapi aku tak sempat nak berendam sebab takde masa...dah nama pon kursus kan..hahaha..Kalau tak..ada jugak peluang nak bersuka-suki..

Dulu Mawi kawin kat hotel ni kan? kan? kan?



6 comments:

  1. amani tinggal mane?
    dok ngn ayah ker ngn nenek KL?

    ReplyDelete
  2. kite xsuke mawi... :p tapi tak penah lg merasa duk hotel 5 bintang.. T_T

    ReplyDelete
  3. @Ibu

    amani saya angkut jugak pegi KL naik kete ofis :P

    ReplyDelete
  4. @b.E.L.L.e dulu akak suka mawi...tapi skrg kureng suka..yelah..dah jadi laki org kan...hahaha...xpe..nanti sat2 lagi adalah rezeki bain :)

    ReplyDelete
  5. ini x adil. aku pun nak gi kursus gak asma.....

    ReplyDelete
  6. ibu amani duduk hotel mewah..ayah amani duduk sorang2...hohoho

    ReplyDelete