Kemudahan di Kembara Homestay

Friday, March 25, 2011

Lurah Bilut


Korang tau tak ape keistimewaan Lurah Bilut?
Penah tengok cite Bilut?
Kalau tak penah tak ape..hahaha...
Lurah Bilut ni merupakan felda yang pertama dibuka di Malaysia..
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai tempat ni, anda semua boleh melayari
http://ms.wikipedia.org/wiki/Lurah_Bilut

Aku tak tersengaja sampai ke sini pada 21 Disember 2008 semasa out station kat Kuala Lipis dulu...
(Terima kasih JPJ kerana sudi menghantar aku ber'JPJ Bersama Rakyat' kat Felda Sungai Koyan :) )
So on the way balik KL aku terlalu lah kat kawasan ni..
Peluang mesti tak akan dilepaskan..
Sanggup tu aku berenti tepi jalan suh adik aku amik gambar ...
(adik aku temankan aku pegi outstation masa ni :P )
Rasa macam orang jakun kejap...hahaha
Tapi pedulik ape kan..malu rugi...ngengeh...
Yeaaaa..saya sudah sampai Lurah Bilut :)

No comments:

Post a Comment