Kemudahan di Kembara Homestay

Thursday, March 17, 2011

Tag from Bain :)

Lama dah x jawab soalan tag ni....:P
Yelah bain demi menyahut permintaan ibu-ibu mengandung ni maka akak dengan rela hatinya menjwab soklan tag dari bain ni...hehe..
Anyway tq :)

soklan no. 1: Pernah ke anda rase 'hot'?
jawapan soklan no. 1: Penah..masa sekolah rendah dulu...masa naik bas sekolah terdengar nama aku disebut antara budak2 hot kat sekolah...waaa...perasan sekejap..

soklan no. 2: upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.
jawapan soklan no. 2:


 
soklan no. 3: ceritakan pasal wallpaper tersebut
jawapan soklan no. 3: Edit by photoshop.gambar anak aku....yang comel+manja+bam bam+montel+bulat....love anything about her...:)

soklan no. 4: bila kali terakhir anda makan pizza?
jawapan soklan no. 4: Bila ek...rasanya kali terakhir makan dengan husband...sebelum bersalin dulu kot...Aku tak bape suka sangat pizza ni...kalau nak makan roti baik beli kat bakers cottage :p

soklan no. 5: Lagu paling terbaru anda dengar
jawapan soklan no. 5: Dalam kereta hari2 aku pasang lagu nayid maher zain...tak pon sinar pagi..kat ofis pulak x leh dgr lagu sebab sound card rosak...so..aku pon x tau ape lagu terkini skrg ni :P

soklan no. 6: apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?

jawapan soklan no.6: Tengah fikir macam mane nak selsaikan task kat ofis yang berlambak ni...

soklan no. 7: selain nama sendiri, anda dipanggil ape?
jawapan soklan no. 7: 

Suami panggil : Im
Mak abah ngan adik2 panggil : Im
Nenek dan sedara mara : Im
Isteri adik aku ngan family dia panggil : Kak Im/Im
Mak mertua , nenek dan adik2 ipar belah suami panggil : Asma/Mah/Kak Asma
Kawan-kawan ofis:Asma/As


(macamane aku dapat gelaran nama Im tu aku sendiri pon tak tau...)

soklan no. 8: tag lagik 5 orang

jawapan soklan no. 8: Kalau rajin nak buat, you are welcome to do so especially to (pinjam ayat Farah :p)

1.Suami saya

soklan no. 9: siapa orang no. 1 pada anda?
jawapan soklan no. 9: Dia adalah peminat saya...hihi...dialah suami saya..dialah pengarang jantung saya...dialah pendengar setia saya..dialah cikgu  memandu saya (garang!!!)..dialah ayah kepada anak saya ..love u so much :)


soklan no. 10: katakan sesuatu pada orang no. 5
jawapan soklan no. 10: Kak Rita..jelesnya tengok akak dapat kumpul stok susu dengan jayanya :(

soklan no. 11: no. 3 ada hubungan dengan siapa?
jawapan soklan no. 11: Jeng jeng jeng...hahaha...of courselah dengan hubby dia..No.2 sekarang sedang pregnant anak kedua :)

soklan no. 12: bagaimana pula dengan no. 2?
jawapan soklan no. 12: Adik aku a.k.a Gohan yang poyo..haha...

soklan no. 13: kata-kata cinta dengan orang no. 4?
jawapan soklan no. 13: Ish..saya bukan les..:P

soklan no. 14: 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag?
jawapan soklan no. 14: jawapan adalah seperti dibawah..

1.Suami saya-caring, soft spoken(kecuali ketika mengajar saya memandu sewaktu dulu),loving :)
2.Adik saya Han-Brutal tahap gaban
3.Kak Gha-Sukakan benda-benda yang cute ..sebab tu anak dia Anis cute :)
4.Aweks Han-gf kepada adik saya
5.Kak Rita-ex ofismate aku...ex schoolmate aku @STTJ...dunia ini sangat kecik..pusing-pusing jumpe orang yang sama...

1 comment: