Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, May 17, 2011

Amani sudah tumbuh gigi

Wah..dah bersawang-sawang dah  blog saya...
Dah bape hari tak mengupdate sebab cuti Wesak saya balik umah my MIL kat gemas...
Ni nak cite pasal anak dara saya yang nama amani tu..
Kelmarin saya duk meraba-raba gusi dia...tengok-tengok ada sebatang gigi bawah belah kanan dah tumbuh...
Patutlah dia semakin suka gigit-gigit semua benda...

Dan kelmarin jugak,saya telah dikejutkan dengan 1 berita yang sangat-sangat tidak disangka...
Saya telah disahkan oleh doktor yang saya telah pregnant 4 weeks++..
EDD berkemungkinan 18 Januari 2012...
Bermakna tahun depan kami akan mendapat ahli keluarga yang baru..

Syukran ya Allah...
Kawan-kawan semua harap doakan kesihatan saya dan bakal adik amani dalam perut ni ye :)

8 comments:

  1. congratz kak asma..wah..tak lame lg amani dpt adik la yer..hehe..best2..sukenyer!!!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..jelesnye saya..hehe..nk jugak2..tp rs mcm takut ag je..hehe

    ReplyDelete
  3. wah..tahniah kak! dpt adik dh amani kecik..rase cm br smlm je pokcik han dia post pasal amani br lahir.. ^_^

    ReplyDelete
  4. bgusnya amani dh naik gigi..nuha belum ada lagi rasanya.sbb akak xde pun nk raba2 lam mulut dia..hehe

    ReplyDelete
  5. @Nens Collectionneni kene relax dulu..kene fokus pada bisnes yg tgh kencang tu :)

    ReplyDelete
  6. @Ernewaty ARhihi..sy suka mengexplore mulut anak saya :P

    ReplyDelete