Kemudahan di Kembara Homestay

Sunday, May 22, 2011

Kemualan dan keloyaan


Lilypie Pregnancy tickers

Tengok di atas tu...kandungan saya sudah mencecah 5 minggu dan 5 hari...
Sekarang saya sedang dilanda sindrom kemualan dan keloyaan...
Asal bangun tido pepagi je pening ngan loya..
Makan nasik pon tak lalu...tu pun saya paksa makan jugak sebab kesian pada baby dalam perut..
Tapi serius dalam kepala ni tak terbayang nak makan nasik pon...
Cuma kalau terbayangkan twisties, mamee dan junk food..huhu...
Ish takleh..kene tahan...takleh nak makan benda-benda tu...
(tapi kalau termakan sekali dua takpe kan...hihi)
Nasiblah saya ni penggemar susu....keloyaan saya tidak menjejaskan kesukaan saya pada susu...susu kotak saya suka..susu tepung no no no...loya...
Tapi pregnant kali ni ok sikit berbanding dulu...takde muntah-muntah lagi setakat ni..
Alhamdulillah..harap-harap kekal dalam keadaan camni sebab kesian kan amani... :)
Mungkin adik amani dalam perut ni memahami...hehe
Saya tengah lapar ni...tapi tak tau nak makan ape...
Any suggestion???

3 comments:

  1. hehe..selamat mengharungi dugaan paling kental kak asma... =p

    ReplyDelete
  2. masa kali pertama mengandung dulu pon cepat rasa loya.. makan jer muntah.. cute mum nie pulak memang dari dulu senang muntah.. lagi bertambah lesu badan dibuatnya.. bila dah hilang loya.. asyik nak makan jer.. huhu..

    ReplyDelete
  3. tahniah asma...
    cepat-cepat sket nanti bleh lawan ngan aku.
    hehehhe

    ReplyDelete