Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, May 24, 2011

Morning sickness sepanjang hari

credit to google



Hari ini sepanjang hari saya dilanda sindrom keloyaan dan kepeningan...
Cuma asetakat ni saya tak pernah lagi muntah-muntah...
Kadang-kadang je ada rasa sedikit alergik pada bau sesetengah makanan...
Sekarang ni rasa macam nak makan mangga muda boleh tak? huhu...
Nasi tak sedikit pon saya terbayang dalam fikiran even i'm hungry...
Tapi kalau tak makan pulak nanti perut masuk angin..kesian my baby...
Untuk alas perut saya cuma makan roti dan 2 biji buah lai...

Untuk dinner malam ni pon saya tak terbayang lagi nak masak ape untuk en suami..
Cuma terbayang nak masak sup ayam untuk amani je supaya boleh amani bawak bekal ke umah bb sitter esok...
Kesian en suami...balik lewat dari kerja tentu lapar..kadang-kadang rasa serba salah sebab cooking cincai-cincai untuk beliau..



No comments:

Post a Comment