Kemudahan di Kembara Homestay

Thursday, June 9, 2011

Musim orang bersalin

Minggu ni saya telah menerima 2 khabar gembira.
Yang pertama wife kepada pengapit husband saya telah selamat melahirkan baby boy seberat 2.8kg bernama Ima Aqil Izzfiras Bin Shahrul Azmizi di Hospital Putrajaya. Ibunye yang bernama Norbain Zainal telah selamat bersalin secara normal. Bain ni bersalin ngam2 tarikh EDD dia 7 Jun 2011 pukul 2.35 petang :) Gambar kat bawah ni adalah gambar mereka dengan anak mereka...Excited betul muka ayah dia..Mak dia pulak kelihatan letih selepas bertarung nyawa melahirkan bayi mereka...Kesian...Tahniah kepada mereka berdua...:)


Berita yang kedua pulak adik ipar saya telah selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.27kg secara normal di Hospital Sungai Buloh pukul 11.35 pagi 9 Jun 2011...EDD adik ipar saya sepatutnya 12 Jun 2011...Bila saya tanya nama baby pada ayah dia...ayah dia suh tunggu dia buat press conference dulu..cisss.....hahaha...Gambar di bawah ni adalah gambar anak buah saya yang kedua...cute kan..tembam betul pp dia...Tengok macam ikut muka ayah dia...tapi tak tau lagi sebab muka baby berubah-ubah..Tunggu besar sikit baru kita boleh tau dia ikut muka sape..Tahniah Epul dan Angah...


No comments:

Post a Comment