Kemudahan di Kembara Homestay

Monday, November 15, 2010

Tak percayalah...

Huhu..harini aku terbaca satu blog dari salah seorang rakan blog aku...
N3 tu bagitau yang " Uncle Seekers Dedahkan Hubungan Cinta Rahsia Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah "...
Aku tak percayalah....

Aku pon gi lah bukak website si Uncle Seekers...
Nak tengok betul ke tak cerita tu?? 
Bila aku dah bukak blog dia lagilah...uwaa..lagi aku tak percaya...
Bape kali dah aku gosok2 mata ni...huhu
Biar betul Uncle Seekers ni...
Ish...Aku tetap tak percaya...

Hanya Allah saje yang Maha Mengetahui...

Ape pendapat korang??? 

Untuk baca blog Uncle Seekers klik SINI



 

4 comments:

  1. adeh..uncle tu cari glamor jekot. ataupun dia ada bg ubat guna2 kat xqueen, tu yg jadi angau semacam je kat uncle.bolehlah dia tulis pasal konon2nye dia bercinta dengan xqueen.huhu :(

    ReplyDelete
  2. isk3..apik xnk komen aper2 pasal benda gini kak..macam2 hal da jadi zaman skang ni.huhuhu

    ReplyDelete
  3. huhuu..xcaye..xyah caye...

    ReplyDelete
  4. xtaulah nak cakap btl ke tak..
    macam x percaya je kan...
    aku dulu admire gile kat mantan permaisuri ni...
    Allah jelah yang Maha Mengetahui...

    ReplyDelete