Kemudahan di Kembara Homestay

Sunday, April 24, 2011

Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur

Pada 18-20 April yang lepas aku telah dijemput untuk menghadiri Seminar ICT Kolej Komuniti 2011 di Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur..
Hotel ni betul-betul tepi puduraya...
Masa aku duk KL aku tak penah amik pot pon pasal hotel ni..
Tengok-tengok tak sangka pulak aku dapat bermalam kat hotel ni secara free :P
Yang bestnya bilik aku kat tingkat 11..betul-betul menghadap bangunan Kota Raya, KLCC, KL Tower dan jalan raya....
Hotel ni boleh tahan cantik...tak taulah bape bintang...
Paling best makanan-makanan dia....i love to eat :P
Semua benda aku cuba rasa...sayur, buah, kek, nasik, lauk..semua aku rasa...memang tamak betul...hahaha
Umpama mesin makanan dah aku ni....
Aku paling-paling suka Puding Roti hotel ni..
Memang terbaik dari ladang!!!
Sampai sekarang masih teringat-ingat kesedapan puding roti tu... @_@

No comments:

Post a Comment