Kemudahan di Kembara Homestay

Sunday, April 3, 2011

Zaman budok-budok

 Di kala aku tengah ketandusan idea nak update website kolej aku ni....aku pegilah godek-godel ext hardisk aku cari gambo lelama...
Gambar yang aku letak kat bawah ni semua nya gambar kat kampung aku Ayer Baloi..
22 Disember 2007 masa ni kalau tak salah aku raye haji...
Gambar ni kitorang amik lepas pakwe aku (suami aku yang sekarang ni) balik pasir gudang...
Gambar selepas puas mengontrol ayu depan pakwe....sampai naik kejang urat saraf...haha


Aksi terlampau bersama sepupu-sepupu. Kalau dorang tau aku letak gambar-gambar ni dalam blog aku jamin mesti dorang suh buang gambo-gambo ni.Maklumlah mereka-mereka semua dah menjadi anak dara...(saham tengah naik)

Angah, Along, Aku, Han, Apis

Sampai sekarang aku tak tau ape motif kitorang amik gambar macam ni

Ni semuanya gambar buang tabiat

Inilah gambar tokmak kami yang suka bergambar. Dia turut menjadi mangsa kerakusan kami.
Wah..dah macam dalam lirik lagu "Kalau Berpacaran'
 boleh pandang-pandang
jangan pegang-pegang
duduk regang-regang
bertambah sayang
biar malu-malu
biar segan-segan
kerna malu itu perisai orang beriman

Memang malu-malu habislah masa nak tangkap gambar ni. Maklumlah jarang jumpe..:P




6 comments:

  1. Aduhai nape letak gambo aku???? buang ar!!!!!

    ReplyDelete
  2. haha..bile teringat balik mesti nak ketawa kan time budok2 dulu..keh3..

    ReplyDelete
  3. lalala...pakwe you datang baca entry you ni....

    ReplyDelete
  4. @HaN WarreNmuahahaha....ala..xpyhlah nak kontrol hensem...

    ReplyDelete
  5. @bellezaman budok2 yang penuh warna warni ^_^v

    ReplyDelete