Kemudahan di Kembara Homestay

Thursday, April 28, 2011

Beli baju online dari MH Collections

Hari isnin haritu (hari dapat gaji) aku telah terorder 2 helai baju dari MH Collections..hehe...
Senang je...order online+bayar online+then tunggu posmen datang hantar :)
So pagi tadi aku dah dapat benda yang order tu ...
Kalau nak tengok ape yang aku order jom tengok gambar kat bawah ni..amacam...cantik tak?ngehngeh...
100% kain cotton :)

Gambar ihsan dari MH Collections

Gambar ihsan dari MH Collections
Aku dah lama sebenarnya nak cari tshirt labuh yang macam ni kat kedai-kedai..tapi susah...
Kalau ada pon lengan pendek....aku dahlah malas nak pakai inner...panas tu pakai 2 lapis...huhu...
Kalau ada pon aku terjumpa tshirt labuh lengan panjang yang design dia aku tak berkenan...fussy kah aku?
MH Collections ni baju dia cantik-cantik..design dia pon agak up to date...
So kalau korang pon antara orang yang tercari-cari tshirt labuh macam ni...
Dipersilakan untuk orang add facebook MH Collections ni...
Korang boleh klik kat sini untuk ke facebook dia...MH Collections..

No comments:

Post a Comment