Kemudahan di Kembara Homestay

Monday, April 11, 2011

Hadiah birthday amani ke 8 bulan :P

Assalamualaikum....
Dah 3 hari aku tak bukak blog, tak baca blog dan tak post ape-ape entry...
Maklumlah...I kan surirumah bekerjaya...
Helloo..macam lah aku sorang je yang keje dalam dunia ni kan? kan? kan?
Semalam en. suami mengajak aku pegi shopping barang dapur kat Econsave Kota Tinggi..
Amani pon nak beli barang dia jugak...amani nak beli susu..susu amani dah nak habis..
So semalam ayah belikan amani susu Lactogen sekotak :)
Time kacih ayah....sayang ayah..(ibu pon sayang ayah jugak :P)

Minggu  ni kitorang tak pegi kedai buku...tunggu nanti dapat gaji..
Aku nak beli satu buku gak ar...jeles betul tengok en.suami baca buku kat umah T_T
Padan hal banyak je buku-buku novel en.suami kat umah tu yang aku belum sempat baca satu habuk pon!!!
Aiyaaa......

Ni ha...aku nak bagitau ni...
Petang tadi kat ofis masa aku pegi admin aku check barang aku dah sampai ke belum...
Dengan bangganya aku pon bukak sampul pos laju...sambil tersengih-sengih macam kerang busuk (kesian kerang..)
Amani punya hadiah sempena menyambut ulangtahun kelahiran nye yang ke 8 bulan pada hari esok telah selamat sampai...
Ibu telah berbesar hati menghadiahkan amani...tadaaaa...
Hati anda pasti terpaut apabila melihatnya...
Tunggu esok aku bagitau ye...sebab amani pon tak tengok lagi hadiah dia :)
Jumpe esok ye...:)

No comments:

Post a Comment