Kemudahan di Kembara Homestay

Tuesday, April 5, 2011

Joomla! dan aku

Semalam aku tak sempat nak post ape-ape entry...
Ceh..bz sangat ke aku?
Hahaha....aku memang tak bz pon hari-hari T_T
Tengahri tadi aku baru pas hadirkan diri kat jamuan pot luck persatuan pekerja  kolej ni..
Unit aku dengan bermurah hatinya telah memberikan sumbangan makanan berupa 4 kotak aiskrim..
Tengok-tengok tadi lepas majlis selesai aiskrim semua abis licin..:)

Aku tengah pening update website kolej aku ni..
Pengarah dan minitkan pada aku penilaian laman web agensi kerajaan akan bermula april ni...
Aku tak nak jadi penyebab kolej ni dapat 0 bintang nanti...T_T
Aku tengah berhempas pulas mengupdate website sambil dibantu oleh encik google mencari tutorial...
Tulun...Tulun...Tulun...

No comments:

Post a Comment