Kemudahan di Kembara Homestay

Saturday, April 23, 2011

Seperti yang dijanjikan....

Salam....selamat hari Ahad semua...
Korang buat ape tu?engok rancangan
Aku baru je pas tengok rancangan Jaguh Kampung kat Astro Prima...
Rancangan ni lebih kurang macam rancangan Iron Chef kat AFC channel..
Cumanya rancangan ni melibatkan perlawanan antara 2 kampung...
Peserta diberi masa 60 minit untuk menyiapkan beberapa hidangan yang telah ditetapkan berdasarkan bahan-bahan yang diberikan...
Best jugak tengok gaya peserta masak dalam masa 60 minit...cekap betul dorang masak :)


Ok...seperti yang dijanjikan...aku nak tunjuk hadiah apelah yang aku bagi pada Amani sempena birthday dia yang ke 8 bulan aritu...
Hadiah nye adalah...topi yang dikait (HAT CROCHET)...ditempah khas daripada Miri, Sarawak daripada kawan lama aku...
Berkenan betul aku tengok baby dia pakai topi ni...
So aku mintak tolong untuk tempah dari dia...
Tapi bukan dia yang jahit...jiran dia yang jahit...
Selalu je kalau survey-survey topi ni kat kedai online mesti sold out..geram betulll...
Nasiblah ada member aku yang sorang ni :)
Jom tengok ke lawa an topi tu...




Lawa tak...?lawa kan...nanti aku upload gambar amani pakai topi ni...
Harga topi ni adalah :
  • Harga topi + 1 kuntum bunga = RM20
  • Untuk tambahan bunga seterusnya, 1 kuntum bunga harga dia =RM4/kuntum
Murah kan? Untuk amani aku belikan blue, pink dan purple colour :)
Cuma aku tengah dok fikir ni macam mane caranya nak elak kan amani dari cuba mencabut topi ni semasa topi ni ada kat kepala dia..
Tiap kali aku pakai tiap kali tu lah dia cuba nak cabut topi ni..pandai sungguh...T_T

Kalau ada sesape nak tempah jangan segan-segan bagitau saya ye :)

No comments:

Post a Comment