Kemudahan di Kembara Homestay

Wednesday, August 3, 2011

Puasa hari ke 4

Alhamdulillah..dah masuk puasa hari ke 4 dah hari ni.
Harap-harap saya berjaya habiskan puasa hari ni.
Petang semalam masa nak masak, saya tetiba termuntah.
Tapi sikit jelah...tapi saya teruskan puasa saya.
Masa nak masak, saya mintak tolong encik suami tumbuk bawang sebab saya loya sikit masa tu.

Hari ni saya selsema.
Dari hari pertama puasa lagi saya dah selsema sebenarnya.
Tapi hari ni macam teruk sikit.
Kepala pon rasa berdenyut-denyut sikit.

Petang ni tak tau lagi nak masak ape.
Kalau kesihatan saya mengizinkan saya nak masak sup daging je.

2 comments:

  1. kalo x larat..beli je kak asma..hehe

    ReplyDelete
  2. kalo x sihat x yah lah masak.. beli jek.. dh sihat nanti baru start masak balik..

    take care k~

    ReplyDelete