Kemudahan di Kembara Homestay

Monday, August 8, 2011

Puasa hari ke 9

Alhamdulillah..puasa dah masuk hari 9 hari ni.
Semalam saya berjaya berpuasa walaupun dugaan datang menimpa.
Entah kenapa semalam saya betul-betul tak larat.
Badan rasa lesu semacam je.
Kat ofis pon saya melepet je.
Mungkin saya keletihan dan tak cukup rehat sebab ahad kelmarin kan saya dan suami pegi beli barang-barang persiapan raya kat kota.
Kesian encik suami semalam kene masak lauk berbuka.
Saya hanya mampu baring je.
Malam semalam pon saya tdo awal.
Alhamdulillah badan mula rasa segar harini.

Semalam PM umumkan pemberian bonus 1/2 bulan gaji kepada kakitangan awam.
Ikut gaji pokok...bukan gaji penuh...hehe
Tapi oklah kan...daripada tak dapat langsung.
Dapatlah membantu kami untuk membuat persiapan raye.

Alhamdulillah.... Syukran Jazilan :)


1 comment:

  1. ok gaji pokok yer..bukan gaji daun..hehe..duit tu jadi daun kt pokok..

    ReplyDelete